Ny dag...

USch ja...
Vaknade imorse efter MAX 3 timmars sömn..
Inte alls kul att ta sig till jobbet då kan jag lova..
Men jag överlevde dagen utan några större problem..
Efter jobbet blev det träning, kände att jag verkligen behövde en stund för mig själv och bara släppa tankarna från allt annat..
Men så var det en viss person på gymet som fick mig att tänka en massa på en annan person som jag inte borde tänka på..
Men passet gick bra ändå, fick ut en massa ilska och frustration...

Sen blev det hem till duschen för att sedan bege sig upp på stan för fika me Richard..
Blev även en runda på stan för att köpa blommor till A som vi senare spenderade en underbart trevlig kväll hos..

Kom hem till A vid 19 tiden, där möttes vi av lite tilltugg, underbara tunnbrödsrullar, snacks och lite vin...
Blev en massa prat med A, H och Richard om allt och ingenting (mest ingenting då förståss...) haha
Sen efter det bjöds det på blåbärspaj oxå *underbart*

O nu har man precis kommit hem och är proppmätt...
Har sovmorgon imon, vilket är underbart skönt...
Dock segt att man slutar kl 17...
Fast egentligen så är ju 17 inte alls farligt sent att sluta, mest bara att det är såååå drygt att ha stängningen... :P
Hoppas på att M ska komma och hälsa på mig på jobbet imonrgon eftermiddag, hade vatt skönt att få prata av sig lite med henne...

Hmm nä nu ska jag nog göra mig redo för sängen, får se om man lyckas sova bättre inatt...

O är himla stolt över mig själv idag...
Har faktiskt undvikit att tänka på dig nästan hela dagen, och det är minsann ett bra steg på vägen...

*Offrar du inget så vinner du heller inget, bara svälj din stolthet och visa vem du egentligen är....*

//Bella

-------Trött på folk och deras påhopp och lögner-------

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ja det var en fin dag vi haft, det är vad kvalitetstid egentligen handlar om.



Stolt över dig tjejen!



Pöss!

2009-03-09 @ 23:28:59
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Catrin

me like youuuuu*:P

2009-03-10 @ 08:20:01
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0