Sjuk igen...

Ja då ligger man hemma med halsfluss igen...
Så j*vla tråkigt..
Var ca 2 veckor sen jag avslutade den senaste penicilinkuren och nu är det dax igen..
Blir så rastlös av att bara ligga hemma, och som vanligt så börjar alla tankar att snurra och jag känner paniken komma krypandes..
Orkar lixom inte..

Men för att tala om annat så hade jag en supermysig söndag, trots att jag inte mådde så bra..
Var i Bräkne-Hoby hos kusinen på kalas, där det bjöds på smörgåstårta och fika..
O han blev himla glad för presenterna, passade honom perfekt =)
Sen åkte jag vidare till ronneby för att fira min lilla prinsessa..
Hon blev oxå himla glad för presenterna, men hon verkade mest glad för att jag var där...
Hon skulle sitta brevid sin faster Issa hela tiden =)
Så mysig hon är min lilla stjärna..
Härligt att få träffa storebror med, blir ju allt för sällan..

Jag känner hur jag tappar greppet och glider allt längre iväg...
Det finns inget jag kan göra för att styra vad som händer..
Allt är nu upp till dig och det är ju ganska uppenbart att du har gjort ditt val..
Jag hoppas bara att jag har fel...

Jag kan inte sluta tänka på dig och på hur du egentlgen mår...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Usch lider med dig Bella :( Sån jävla otur!

2009-03-02 @ 14:52:14
Postat av: Anders

Hello,

Kommer bli bra drinktips utav dem där godingarna :)

Fint med mig, dock som alltid en del på jobbet.. Fast vad ska man göra annars? :)

Du med hoppas jag? P&K

2009-03-02 @ 20:26:12
URL: http://theoneisonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0