Solsken...

Idag har det varit alldeles underbart väder!
Var dock lite kallt på eftermiddagen, men på förmiddagen klädde vi på alla barnen på jobbet och gick ut i solen..
SÅ underbart...
Märkte genast hur mycket bättre allting kändes..
Tänk att lite solsken kan göra så stor skillnad..
Började tidigt imorse (06.30 för att vara exakt)...
Var lite trött efter endast 4 timmars sömn..
Men det var det värt..
Fick ju lite utrett igår som jag mått dåligt av och grubblat över ett tag..
Vet inte om jag har överreagerat?!
Hmm eller, nej det har jag nog inte..
Men blev iaf himla glad igår när jag ändå fick sagt vad jag ville säga och fick även höra lite av det jag velat höra..
Men är ändå beredd på nästa fall...
Förlåt, men har allt lite svårt att lita på folk...
Men iaf den lilla sömn jag fick inatt var iaf alldeles underbar och jag somnade med ro ikroppen för första gången på länge..
Även om det inte sitter i riktigt, så är det något jag kan leva på ett tag nu, det och solskenet...

Slutade jobbet 13 och då blev det stan och fika med Catrin, blev en runda i affärerna oxå...
ÅHHHH hittade ett par skor jag vill ha!!!!
Ett par vita Fred Perry...
O ja jag vet, köpte precis ett par skor, mehn det är såå fint med vita skor till våren/sommaren..
Får se om jag kan hålla mig undan, klara mig utan att köpa dom..  :P

Efter stan så blev det gymmet för min och Catrins del..
Himla skönt med sällskap ibland, även om jag alltid innan har föredragit att träna själv..
Tycker att man kopplar av tankarna på ett helt annat sätt då..
Men det är grymt härligt att ha nån att prata med under tiden oxå :)
Körde lite nya magövningar idag me, så jag kan redan känna träningsvärken komma krypandes... *me like*

Sen blev det PM en runda för att spela Yatzy med Fredrik  ("Åke") *asg* och Lovely Richard..
O vem vann ALLA  2 ggr?? ;)

ha ha nu ligger jag hemma och kollar på Criminal Minds, känns som att jag missat hela programmet dock...
Ska snart sova, öppning på jobbet imon me..
Så hoppas på fint väder när jag ska hem 13.00, så man kan njuta lite extra av en tidig fredag...

Sov så gott...

*Can´t stop dreaming.... And for what?!...*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0