Sömnlöst...

Hmm ja....
Gick ju inte o la mig med särskilt positiv inställning igår...
Men blev väckt mitt i natten av bejb...
Blev både glatt överraskad och ledsen...
Men det är väl bara mitt sätt att tänka o det kanske är fel..
Men det blev ännu en gång en himla massa prat, och det kändes såååå himla bra att känna att jag för en stund fick bli en del av dig...
Somnade väl vid 7 imorse o sen upp 9.30 imorse för att göra mig iordning för en runda på stan med mamma för att bland annat leta födelsedagspresent till lillasyster som fyller 20år idag!!!! *Grattis*

Blev ingen shopping...
Hittade en del jag hade velat handla, men har ju typ nada pengar så det får minsann vänta..
Nästa helg blire ju Malmö/Trelleborg till min prinsessa och kevins dop...
Så det blir nog inte shopping för min del denna månaden alls...
Telefonräkningen förstörde hela denna månadens ekonomi... :O

Mamma bjöd på lunch på Royal Thai *mmmmm*
Himla gott och himla trevligt måste jag allt säga...

Ikväll skulle jag o bejb gå på bio egentligen, men det blir nog myskväll med film istället...
Ingen film någon av oss jätte gärna vill se, så då kan man likagärna vänta...
Hmm ja... om inte nån av oss sover bort hela kvällen vill säga... :P

Neeee.....
nu ska ja försöka ta igen lite sömn...

*You make me belive in you, I don´t care about anyone else...* 

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åh låter verkligen som att ni kommit varandra mke närmre nu :)

2009-03-22 @ 08:52:38
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0