Strax dax att sova...

Ska upp 5.30 imon :O
Mindre kul måste jag säga, men så slutar man ju tidigt med...
Så det är väl det man får se fram emot...
Jobbar 6.30-13.00 (12.30) imon..
Sen blir det gymmet som vanligt..

Efter det ska jag försöka komma  upp på stan o handla dop presenten, kom ju på att jag inte hinner det på torsdag och på fredag åker jag förhoppningsvis direkt efter jobbet...

Förhoppningsvis så blir det mys me bejb imon kväll med, kolla på lite film lr så...
Det är precis vad jag behöver...

Björn o klara...
Vet inte vad jag hade gjort utan pratstunderna med er idag....
Ni fick mig att andas igen när luften gått ur mig...

Försöker tänka lyckliga tankar...

*You make me feel all the things I´ve tried so hard to ignore....*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0