Svårt?!

Hmm ja varför ska det vara så svårt att bara vara ärlig?!
Det är väl det man vinner på i längden...?
Förstår verkligen inte vad jag har gjort dig, och inte heller varför det är så svårt att ge mig ett svar på d..

Och varför är det så svårt för mig att inse att det inte är någon idé...
Att hur mycket jag än försöker så kommer det ändå inte att bli bättre..
Det är precis som att jag själv vill att jag ska må dåligt...
Varför annars lägga ner energi på något som är lönlöst ändå..
Jag önskar så att detta inte hade påverkat mig så j*vla mycket som det gör..
Önskar att jag aldrig hade öppnat mig och släppt in dig..
Då hade du aldrig heller kunnat såra mig så som du gör..
Önskar att jag bara kunde vända om och inte bry mig...
Men det är även ditt fel att jag gör det, det är du som har fått mig att bry mig...
Varför skulle du ens få mig att känna som jag gör?
Varför inte bara låta mig va från början?

Är trött på att hela tiden få höra en massa saker som bara får mig mer och mer ledsen..
Men uppskattar att jag har mina vänner som är ärliga och som bara tänker på mitt bästa..
Och det är ju bättre att veta, än att gå runt och tycka synd om dig och tro att allt du säger stämmer..
För uppenbarligen så är det ju inte så..

F*n för att du har fått mig att känna som jag gör...
Bara för att stå och se på när du sedan sårar mig...

Det är minsann inte lätt att finnas där för någon som uppenbarligen skiter fullständigt i vilket...

You made me belive, just so you could stand there and laugh when everything was taken away from me...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är inte värd dig. Behandlar man ngn så du känner dig som du skriver så är han absolut inte värd dig. kram

2009-03-09 @ 10:23:13
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0