Tisdag...

Idag höll jag minsann på att försova mig..
Började kl 8, vaknade 7.30 (då brukar jag gå hemifrån). 
Med lagom panik och snabb som tusan så var jag faktiskt på jobbet 8.05 :O

Dagen har gått bra, fick mitt nya schema, då jag jobbade för mycket på det gamla..
O lagom överraskad jag blev när jag såg att jag skulle sluta 14.45 idag (på det gamla skulle jag ju slutat 16)
så 14.45 fick jag minsann gå hem.. =)
Blev gymet idag, körde kondition i 40 minuter och sen en liten stund styrketräning...
Är himla nöjd med att jag faktiskt orkade med konditionen :P

Efter gymet blev det hem till duschen och sen till 3G för att fika med Lovely Richard, Catrin, Bjöööön, Fredrik och Berra...
Himla mys....
Fick ju min efterlängtade Twilight film av Bjööön me *me lööööv you*
Och jag o Catrin var allt lite busiga på hemvägen ;)
Hoppas ditt <3 blir glad för sin present :P

Nu ligger jag hemma i sängen med datorn i knät och kollar på TV...

Imorgon blir det jobb 7.30-15.30 och sen gymet... =)

*Miss you all the time you´re not here with me*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Om han blev hähähä!!:)

2009-03-18 @ 00:31:37
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0