Tröttsamt...

Förstår inte vad det är med folk och att snacka en massa?!
och sen hur svårt det är att säga till personen som det snackas om..
Vill tacka dom som visat sig vara mina riktiga vänner, som har varit ärliga och förstående..
Men sen finns det ju andra, som iaf förut varit ens vänner som tar allt genom omvägar...
Hade varit kul om ni hade kunnat säga och fråga mig saker, istället för att ta det med andra...
Hade känts bättre för mig iaf..
Och sen är det ju det återkommande problemet med vem man ska välja att lyssna på..

Förstår inte varför det alltid ska bli såhär..
Så fort man känner att allt börjar bli bra, så är det som sagt någon som drar ner en på jorden igen...
För tydligen så är det inte okej för endel att må bra..

Hatar verkligen denna stan, för folk har ju inget bättre för sig än att gå bakom ryggen på andra, ljuga och snacka en massa skit...

Så detta blev ju en bra dag ännu en gång...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Men varför bryr sig om alla andra hela tiden? skit i vad folk säger och lyssna på dej själv... oftast den enda som är ärlig är en själv... Kram

2009-03-14 @ 21:22:02
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag är utomstående och vet formodligen inget av vad som händer just nu så jag tar ingen ställning utan vet bara att man blir tokig om man inte följer sitt hjärta... MEN man kan oxå bli tokig av att följa sitt hjärta... men det är chanser man måste ta annars kan man ju inte förlora eller vinna ;) Men det du måste tänka på är att allt är ju inom rimliga gränser :) Klok ja e va bella :P känner mej som en jävla visdomskärring ;O) men jag vill dej väl det vet du :) Kram

2009-03-14 @ 23:00:06
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0