Tröttsamt..

Ja det är en heldel saker som stör mig just nu..
Och jag blir så trött av att bara tänka på det..

Jobbet suger verkligen just nu...
Enheldel saker som är mindre roliga, mycket av d som jag inte kan prata om dock..
Men får väl hoppas att det blir bättre..

Och så är det ju en massa annat oxå, saker som går upp och ner...
Men uppenbarligen mest ner..
O ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om jag orkar mer..
Fuck this shit!!

Jobbet idag gick väl sådär...
MEn slutade vid fem och gick till gymet en runda, tog det riktigt lugnt...
Men det var skönt..

Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen o sen ska jag sluta vara bitter och dra upp på PM en runda och träffa mina underbara vänner..
Dom som finns där för mig oavsett vad..
Vad hade jag gjort utan er..
Önskar och hoppas bara att allt kommer att bli bättre snart, orkar inte mer lixom...

*You don´t know what you have until you loose it...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Jenny

hmm... hur e d egentligen?

fattar ingenting av din blogg... ibland så jätteglad o sen hur lessen som helst :(

puss

2009-03-04 @ 21:22:42
URL: http://jennyoamy.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hmm hur går d med A på jobbet???

2009-03-05 @ 16:25:19
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0