TV tittande o matlagning

hmm ja det blev minsann en kväll med en massa TV tittande, som vanligt en söndag..
Givetvis One Tree Hill och Gossip Girl men även Mia&Klara och nu Sanningens ögonblick...

Fixade lite mat innan med, makaroner och pannbiff idag me :P
Har kommit på att jag är värdelös på att äta ordentligt...
Ibland kan ja äta hur mycket som hellst o ibland vill ja inte ha något alls o äter typ en fralla på 2 dagar..
O hur nyttigt är det lixom?!
Det får jag allt bättra mig med...

Imorgon blir det jobb 8-14.45 (himla sköna tider när man jobbar 90% måste ja säga)
Sen efter det blir det gymmet en runda...
Blir nog att köra kondition, rygg och axlar...
Men det är ju sånt som kan ändras :P

Nu ska jag lägga mig under täcket med min bok och sen ska jag minsann sova...

God natt

*I wish you coluld see the stars that I can see in your eyes....*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0