Underbart väder!

Idag började jag 7.45 och som vanligt snoozade jag alldeles för länge, måste verkligen sluta med det.. :O
Har varit en skön dag på jobbet idag, lagom med barn och en rejäl stund ute i det underbara vädret på förmiddagen..
Skönt att det inte blåser så mycket på  våran "gård", det var alldeles underbart skönt i solen..

Slutade 14.30 (istället för 15.30 som jag trodde).
Så det blev till gymmet och lite kondition blandat med styrka..
När jag stod i omklädningsrummet o skulle packa ihop mina grejer så hör jag hur det tutar en massa utanför..
Kollar ut genom fönstret och ser hur det går en aspackad man mitt i tågrälsen (tränar ju på Lok&Motion om ni inte visste d...) och tåget som tur väl är kör på det andra spåret men tutar som fan på mannen..
Kommer nån kille springandes  efter honom efter det att tåget stannat, för att få bort honom från spåret..
Himla läskigt egentligen, för går man o vinglar sådär som han gjorde så kan man ju inte vara särskilt medveten om vad man gör...
Tänk om han hade blivit påkörd :O

Hmm ja strunt samma...
Var en runda på stan innan, letar efter en ny foundation då den jag använder nu ska sluta säljas (o så är den såååå dyr). 
Tänkte jag skulle prova mineral puder.. 
Men fick hem en liten burk med test för att se hemma om jag blev nöjd.. 
Så får väl se, hatar att byta när man väl hittat något man gillar :O  

Nu ligger jag hemm i sängen som vanligt, med TVn på och datorn i knät...
Ska alldeles strax ta tag i att städa lite hade jag tänkt..
Något jag borde gjort för länge sen...
Jag är sååååå lat... :P

Slänger in en bild på "mammuten" från Aspö som jag o Christine hade himla kul åt förra våren.... :P



O Fredrik....
Blir sååååååå sugen på sommar när jag tittar på denna bilden...

Snaaaart är det sommar igen.... =)

*It´s all the small things that you do that makes me belive...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jaaa berätta vad du tyckte om den sen! alla säger att den ska vara så himla bra!

2009-03-18 @ 21:12:26
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

det såg jättefin ut den bilden! jag vill ha sommar!!:D

2009-03-18 @ 22:32:38
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

hahaha meh =P Mammut... hahaha ;D Löv you =)



Läskigt me den där konstiga mannen på spåret!mycket konstigheter som försigår där borta :S

2009-03-18 @ 22:48:00
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

ja me darling! vill ha sommar nu! men idag åkte solbrillorna på iaf. riktigt gott väder!

2009-03-19 @ 03:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0