you´ll be the Prince and I´ll be the Princess...

Sugen på lite ny musik men hittar inget bra...
Kan dock tipsa om att gå in på www.radioseven.se och lyssna..

Dagen har varit okej..
Lugnt med barn på jobbet...
Slutade kl 15.00 och då blev det gymet..
Tog det ganska lugnt idag med, lika bra det när man precis varit sjuk och går på antibiotika..
Efter gymet blev det duschen en snabbis och sen fika med Lina på Waynes...
Väl behövligt kan jag säga..
Blev en massa prat om allt och ingenting, skönt att ventilera lite ibland.. =)

Sen blev det upp till PM en runda för att prata med Fredrik om lördag..
Jag och mamma ska åka till Kalmar för att shoppa då, Fredrik ska oxå dit så då tänkte vi allt samåka med honom...
Då mammas bil inte alls är att lita på, hur kul är det att bli ståendes längs någon vägkant om den skulle lägga av lixom :O
På PM satt även Micke, blev att jag kollade på första perioden av hockey med honom Brynäs-Färjestad...
Blev resten av matchen hemma sen... FBK vann med 2-0 *yaaaaay*

Nu ska jag faktiskt snart sova, ska upp 5.30 imon :O
Vill inte alls, men ska bli skönt att få gå hem tidigt...

*You´ll be the Prince and I´ll be the princess....*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0