Sjukt bra kväll!!!

Gårdagen blev verkligen topen!
Tjejkväll hemma hos Catrin med en massa prat och skvaller! =)

Blev utgång till Nivå och Statt och jag var minsann mer laddad än vad jag brukar vara...
Blev en massa dansande på Statt med min underbara Klara!! =)

Träffade en heldel härligt folk som jag inte sett på länge, det var nice...
O så var ju Fredrik på Statt med och fick träffa sitt Bellamonster ;)

Kvällen avslutades med kebabtallrik på Michele´s i sällskap av polisen ;)
Det ni.... ;)

Var snäll och slängde iväg ett sms till D vid 4 när jag var påväg hem oxå...
Bara för att bevisa att jag minsann fortfarande var ute....
Då blev han nog lagom chockad... ;) (vanligtvis så brukar ju jag gå hem vid 1...)

Idag blir det nog bara lugnt, har en svag känsla av huvudvärk.....
Så sängläge framför TVn, om inte någon har nåt bättre förslag ;)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0