Winnerbäck är kärlek!!!

"Slipper jag förklara
Du vill ju inte förstå
Att passioner kräver fler än en
Man bör vara två

Och jag sålde mina dagar
För någon fattig minut
Då du glömde alla lagars krav
Men sen tog det slut"

Riktigt klockren text....

Och innan folk fattar sina egna beslut om vad eller vem det handlar om så kan jag berätta för er att ni har fel...

 

Har haft en riktigt lugn dag på jobbet idag, men ändå så var jag helt slut när jag kom hem...
Känner att det är något på G, känns som att alla är sjuka nu för tiden...
Lyckades iaf efter mycket om och men ta mig till gymmet och det var riktigt skönt, saknar verkligen den tiden då jag hade mer tid att träna, då jag tränade 5 dagar i veckan...
Nu får jag vara glad om jag hinner med att träna 2 dagar plus att hinna med allt annat så¨som att ens kunna ha något socialt liv överhuvudtaget....


Blev sedan lite kalas hemma hos Tommy, Emelie och Millie med tårta och bullar...
O Millie är ju lätt en av d sötaste ungarna som finns...
Trots att hon inte var på sitt allra bästa humör idag så lyser hon som en liten solstråle... (idag var hon dock en väldigt arg solstråle...) :P

Sen blev det kvällsfika med MO´lerays...
Alltid lika mysigt att bara prata en massa med dig vännen ♥

Well det blir gymmet imorgon med hade jag tänkt, efter jag har jobbat och fikat med Anna...
Ska bli mysigt, var alldeles för länge sedan nu....
Ska mysa en massa med bebismagen ♥


Räknar ner till resan nu...
Idag är det exakt 6 veckor kvar tills vi ligger på stranden o dricken en massa goda drinkar...
Känns alldeles overkligt, men som jag längtar!!!!


O så är det ju du....
Hela tiden när jag lyckats övertala mig om det inte är värt det så förvånar du mig på nytt...
Vad ska jag tro, vad ska jag göra?

Saknar dig och önskar att du vore här.... ♥


And please don´t give me your attitude...
I have my own...


just nu så spelas Winnerbäck sönder på min Spotify ♥


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0