längtan....

Längtar sååå till helgen, kommer att bli sååå mysigt!!!
Känns som att det var evigheter sen nu...
Jag vet att jag sakta bygger upp något inom mig som jag borde låta bli...
Jag vet att jag ibland svävar iväg och hoppas på alldeles för mycket....

Men just nu, så får du mig att må bra, och jag trivs så bra med dig...
Det är så enkelt, trots att det är sååå otroligt svårt...
Men tack för att du är du!! *

Idag har jag varit på roadtrip med Sara i Kalmar, blev ett besök på IKEA, där jag för ovanlighetens skull spenderade både väldigt lite tid och väldigt lite pengar.. ;)
Men lite nytt blev det iaf...
Sen mötte vi upp Malin i stan för en lunch och sen en runda på stan, blev inte så mycket inhandlat där heller...
Men en jätte söt T-Shirt på Monki blev det allt... =)
O så köpte jag o Sara en liten present till mitt ♥

Jag är blott en seriekopplad lampa, lyser inte du så lyser inte jag.... *älskar*

Nu ska jag plocka undan lite här, sen ska jag göra mig iordning för kvällen....
Blir allt lite fest =)

Have a nice evening!! =)

*I want you here in my arms.....*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

På tal om längtan....



... SÅ VAR DET GALET LÄNGE SEN JAG TRÄFFADE BELLABUS!!!

2009-10-14 @ 00:17:28
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0