Lat söndag...

Idag har jag verkligen gjort så lite som möjligt, knappt flyttat mig från sängen... :)
Så himla skönt med sånna dagar...

Gårdagen var alldeles toppen!!!
Hamnade hemma hos A, och där blev det enheldel drinkar och shots...
Lite väl många kanske ;)
Men vi hade det riktigt trevligt och kom inte iväg ut på stan förräns kl 2....
Då blev det Statt med en gång, massa dans till Nightclubbers....
Sjukt kul...
Dock så tog kvällen slut alldeles för tidigt :/

Blev iaf lite nattmat från Michele´s och sen sängen :)

Håller på att bli galen på Facebook, går inte att logga in från min dator...
Går från andras och från mobilen men det är helt omöjligt att logga in hemifrån.... Gah!!!!! :(

Well nästa vecka blir det en massajobb...
Jobbar varje dag utom söndag och dubbelpass tors o fredag...
Ska försöka komma iväg till gymmet mån,tis o ons....
Man får passa på dom dagar man kan....

Nu ska jag kolla på det värdelösa programmet ensam mamma söker, tills det att jag orkar resa mig från sängen o sätta på en film....
Blir Twilight eller Bondock Saint *me love*


*Önskar att allt vore annorlunda......*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Pian

Jo det kan jag göra :) Gör gärna din någon dag om du har tid, vill gärna öva så mycket jag kan! :) Pusss

2009-10-19 @ 00:29:39
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0