Ledig kväll....

Dagen började totalt värdelöst med att jag försov mig :/
Förstår inte vad det är för fel ,har mått riktigt dåligt den senaste tiden och kan verkligen inte sova om nätterna...
Sjukt jobbigt...
Förhoppningsvis så är det något som går över snart, men jag vill att det ska gå över nuuuuuu!!!!

Well lunchen gick bra ändå trots att jag känt mig superstressad heeela dagen... :/
Efter jobbet blev det en snabbrunda på stan och sen tillbaks till jobbet för möte...
Blev ett trevligt möte som avslutades snabbt och smärtfritt ;)

Sen blev det fika me MarinaWaynes, himla mysigt!!! ♥

Ikväll är det tänkt att jag ska ut en runda, men har riktigt ont i magen just nu så får se hur det blir med det...

Förhoppningsvis så går det över snart.... :P

 

Neeee nu ska jag hem till mamma en runda o kela med katten :)

 

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0