Overloaded.....

Är helt färdig, men på ett alldeles underbart sätt...
Haft en alldeles underbar vistelse i Borås hos Sweet! ;)

Åkte med han upp i söndags då jag spenderade kvällen framför Tvn medans Sweet jobbade...
 
Måndagen blev det en runda på stan, fika tv mys, träning och sedan middag på Babbel...
Underbart ställe med god mat och även trevligt sällskap denna kväll av Sweets chefer... =)
Efter middagen blev det ett glas vin och lite prat inne på Bishop Arms(?!) och sen hemdax...

Tisdag blev det lunch på Eest(?!) sushibuffe´, såååååå gott...
Sen bar det av för äventyr i göteborg... =)
Blev massa tittandes på stan, och jag lovar....
Sweet är värre än jag med att gå i affärer...
Men det är kul att shoppa med någon som tycker om det...
Jag köpte mina efterlängtade svart/rosa Fred Perry skor som jag velat ha sen jag såg dom i sommras och så fick jag en jätte söt julklapp(?!) av Sweet.... =)
Åkte hemmåt frammåt eftermiddagen för att vila lite i soffan och sen dra iväg på Bio...
Kollade Surrogate, lr vad den nu hette.... O den var ju inget vidare bra kan jag säga...
Men med trevligt sällskap och en tom biosalong kan ju allt bli kul :P
Efter bion så blev det lite prat på Tonic och sen åkte vi hem o mös framför Tvn...

Onsdag var det dax att åka hem, och kl 10.04 gick tåget mot Karlskrona... :/

Hemma strax efter halv två och då var det bara hem o lasta av för att sedan möta upp Lovely Richard för en lunch på 1344 =)

Sen hem o slänga sig i sängen en stund innan jobbet..
Blev en galen kväll på jobbet med en massa bokat och en praktikant som hjälp.... (Dock inget fel på praktikanten, men svårt att veta vart man ska ta vägen när man aldrig vart där förut...)
Men allt slutade superbra och kvällens gäster var riktigt nöjda!!!
Blev inte klar på jobbet förräns jätte sent och avslutade kvällen med en cider i puben, sen höll Bella på att somna så då fanns inga andra alternativ än att gå hem o lägga sig :P

Idag har jag jobbat lunch och sen druckit en massa te med M, himla mysigt!!! =)

Har betalat hela resan nu med!!!!
Så 6 ½ vecka kvar sen blir det en massa sol, bad, drinkar och äventyr!!! =)

Nu ska jag styra upp mig själv lite och dra iväg till Fox en runda.... =)

Lördag is the day...
Jag är LEDIG, och då blire FEST!!! =)

Puss hej..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Oooh oooh skaffat grabb?? :P

2009-10-16 @ 13:15:12
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Bonkan

SV: Hehe jaaa ok ;) jag får se om jag tror dig ;P Får tänka över d!

Jo då d e bra här....Ska väl inte klaga i onödan ;) Men visst jag ljuger ju om jag inte säger att d e stressigt emellanåt oxå!

2009-10-16 @ 17:15:40
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0