Vintertid och detta....

Snart är vi minsann inne i november, sjukt vad tiden går snabbt....
MEN nu är det bara 5 veckor kvar tills man ligger på stranden och tar igen sig för all stress o slit den senaste tiden...
Ska bli så underbart att komma iväg, och i solen och värmen är ju där jag hellst av allt alltid vill vara...
Ska bli en massa galna äventyr och jag längtar såååååå mycket... 

Well veckan och helgen har gått av bara farten...
Gårdagen på jobbet började ju inte superbra, strul med både internet och ström men även det löste sig tillslut...
Var helt övertygad om att resten av kvällen skulle följa i samma fotspår som innan på dagen, men det blev bara bättre och bättre...

Kl 23 slog dörrarna upp till Schlagerbaren upp och jag var redo och mer laddad än någonsin...
Men som vanligt så är ju folk ganska sega, så det tog ju ett tag innan folk kom igång och började dricka o dansa... När det väl satte igån så satte det igång ordentligt...
Och som sista 2 timmarna så fick jag minsann jobba rejält...
Det var sjukt kul och jag är duktigt nöjd över mig själv som klarade mig själv helt utan hjälp...
Dock höll mitt tålamod på att ta slut både en och tre gånger då folk inte kan acceptera att det är min arbetsplats och att man inte kan bete sig hur som hellst...

Men väl vid stängning så var jag riktigt trött och jag är glad att vi stängde när klockan slog 3 första gången, hade nog aldrig orkat en timme till ;)

Somnade som en stock när jag väl kom hem och fick en välförtjänt sovmorgon idag :)
Började dagen med ett telefonsamtal med Sweet och mammas lasagne...
Blir en riktigt lugn söndag idag, ska försöka orka med lite tvätt oxå...
O viktigast av allt, inhandla lite gott att smaska på och välja ut en film för kvällen...
Blir nog Twillight eller Dagboken om jag känner mig själv rätt... ;)

Dags att ta sig an första maskinen med tvätt...

//Bella


Kommentarer
Postat av: Bonkan

SV: Tack så mke för dina ord Bella! Usch nä jag vet jag ska försöka vara positivare med kärkortet igen.....Kändes så hopplöst när jag körde i måndags bara :(

2009-10-28 @ 06:27:21
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0