✫~✫~✫~You´ll never know~✫~✫~✫

What´s up?
That´s for me to know and for you to find out...

Känner mig lycklig och det är underbart!
Kanske beror det på vädret, solsken kan få vem som hellst att le.. (ehm trots att det tydligen snöade på sina håll här i närheten nu ikväll)...
Kanske är det mer än så..

Det finns vissa irritationsmoment som jag dock väljer att ignorera just nu, förhoppningsvis så löser det sig..
Om inte så är det ändå inte värt att lägga energi på, tyvärr...
Förr eller senare brister det, men just nu så tänker jag inte förstöra lyckoruset med att lägga energi på saker som tydligen ändå betyder så lite...

Tillbaks till lyckan...
Ljusare årstid betyder oftast för min del även nya förhoppningar och drömmar...
Nytt hopp om att kunna glömma och ignorera...
Idag vet jag att det kommer att gå (sen kommer det förmodligen en dag då jag tar tillbaks detta).
Men just nu känns det bra, och detta kommer jag att leva på ett tag!

Kanske finns det någon/några som är värda att nämna som änglar i mitt liv, som hjälpt mig, stöttat mig och funnits där på ett eller annat sätt...
Men dom som borde veta, hoppas jag vet...
Det är det lilla som betyder något alldeles extra...



✫ SoMeTiMeS I iMaGiNe I´m In HeAvEn ✫
WaLkInG oN tHe ClOuDs
✫ LaUgHiNg, LiViNg, LoViNg✫
WhEn I wAkE uP i ReAlIze
✫ My HeAvEn Is On EaRtH ✫



for now...
Happiness is smiling right back at me...

//Bella


Kommentarer
Postat av: Bonkan

Häääärligt Bella :)

2010-04-21 @ 07:27:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0