Drömmer mig bort...

Jag vet inte om jag sa det...
Men jag hittade en resa, som jag sååå gärna vill åka på...

Har alltid varit en dröm för mig att åka till Kuba (lr Jamaica), men då någon sa till mig att Jamaica var betydligt farligare (det sades dock även om Brasilien när vi åkte dit o vi överlevde jue) så är Kuba det självklara valet (tror jag).

Har nu iaf hittat en resa till Varadero Kuba och som det ser underbart ut...
Kritvita stränder och turkosfärgat vatten...
Dock kan jag inte riktigt bestämma mig, då jag gärna vill ha sol och bad (först och främst) men även någon form av äventyr...
Varadero verkar vara ett riktigt lugnt ställe, så jag ska kika vidare lite och se vad som mer finns att erbjudas... :P



Meeeeeen galet sugen man blir......

Dock skulle det varit du o jag Secret L... ;)

Dagen har varit sjukt stressig...
Jobba 7.45-16.15
stressa hem för att byta om och sen dra och träna
50min Cardiopass
stressa hem för att hinna duscha
19.00 möte på jobbet inför Ladies Night
(fortfarande inte hunnit äta något sedan 11.30 och är döööö hungrig!)
Prioriterar en tripp till solariet
ca 21 var jag äntligen hemma för att slänga i mig lite "mat" och ta det lugnt framför tvn.... =)

Pust

Blir klippning o färgning av håret imorgon eller på torsdag, ÄNTLIGEN!!!

onsdag blir det jobb 9-17-45 + 17.30-22 (hur detta nu ska gå ihop) :P

Fredag jobb 7.15-14.00 + 19-ca 22.30 kanske

Och sen jobbar jag på bal på lördag!
Kommer att vara minst sagt trött efter denna veckan, men det är bara att tänka på dom välbehövliga resepengarna ;)

Så träningen får klara sig med mån,tis o tors denna veckan eventuellt fredag oxå... =)

Neee nu ska ja försöka sova lite så man orkar jobba imon, måste komma ihåg att klä på mig ordentligt för idag var det minusgrader när vi var ute på förmiddagen!!!!
GALET KALLT!!!!

Sweet Dreams

Thinking about you.......

//Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0