Förlorat....

Jag har förlorat en vän...
Någon som jag för inte alls särskillt länge sedan älskade så att det nästan gjorde ont...
Någon som jag hade kunnat offra så otroligt mycket för...

Någon som jag har kämpat för, ställt upp för och gråtit för...

Detta är inget som hänt just idag, men just idag slog det mig....
Detta är en person som jag inte längre känner, en person som definitivt inte känner mig...
Någon som borde veta precis vad jag känner och tycker och tänker just nu...
Men denna någon bryr sig inte ens lite...

Vänskap behöver inte betyda att man hörs av varje dag, man behöver inte tjata sönder varandra om varenda liten detalj som händer och inte i ens liv just nu (även om sådan vänskap behövs den oxå).
Men på något sätt så behöver man veta vart man har varandra...
Och med en äkta vän så vet man att oavsett hur lång tid det går, så har man varandra när det verkligen behövs...
Detta är något som man aldrig tvivlar på, för man vet...

Men tyvärr så tappade jag dig någonstans på vägen...
O jag har försökt, ingen kan säga att jag inte har försökt....

Och förlåt för att jag har gett upp...

~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~

And you keep taking over me
You´re all over my mind, all the time
You´re in my dreams
I can´t get enough of you
And it´s driving me crazy!!!


Men som en vän sa till mig...
Man måste kämpa för det man vill ha, kosta vad det kosta vill....


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0