Ont!!!

Gah!!

Denna helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig...
I fredags skulle jag, Marina, Alex, Linus och Jocke åka till Sliver´s invigning i Karlshamn...
Sjukt pepp för en toppen kväll!!
Allt började bra tills jag halkade och ramlade ner för en trappa.... :/
Fick sjukt ont i foten och fick den lindad, det kändes bättre och vi tillochmed dansade lite :)
Men sen precis innan vi skulle åka hem så var det någon som stötte till mig och jag trampade lite snett och sen var det kört...
GALET ONT gjorde det...

Kom hem och kunde knappt ta mig någonstans, foten var sjukt svullen och det gjorde så ONT!!!

Lyckades somna, vaknade upp och det gjorde fortfarande sjukt ont...
Ringde sjukhusrådgivningn och blev tillsagd att åka till akuten...
Åkte dit, sen till jourcentralen, blev skickad till röntgen och sen tillbaks till jourcentralen...
Dom hittade ingen fraktur så diagnosen blev allvarlig stukning, och den är stukad på minst två ställen...

Så det blev minsann inget jobb för mig på Ladies Night, som jag hade sett fram emot....
Spenderade kvällen hemma hos bästa Marina, tog en kaffe på Harrys och kollade läget på Statt och jag hoppade runt på kryckor....
Trots allt så har jag haft en riktigt mysig helg!!! :)

Idag har jag varit i Bräkne-Hoby hos kusinerna och ätit söndagsstek, Lovely!!!

Imorgon är det jobb som gäller, får se hur det går...
Funkar det inte så får jag sjukskriva mig....
Meeeen det kommer att gå bra ;)

Nu ska ja försöka sova så jag orkar upp 5.30 imon...



//Bella♥

You and me are wrong in all the right ways.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0