Playing with fire...

F*ck

Vet inte alls vad jag har gett mig in på
Vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga eller hur jag ska bete mig..

Det värsta är oxå att jag kan ju inte heller förklara för någon, eller prata om allt...
Förutom med dig, och det finns saker du inte bör veta...
Det finns saker som du sagt som jag önskar att jag inte hört...
Det finns en ärlighet hos dig som jag önskar att jag inte uppskattade..

Det finns ord, viskningar, känslor och andetag som jag önskar inte existerade
Det finns saker som hänt som inte får hända

Det finns en tillit som inte får brytas
inte för min skull men för din...

Det finns ett skratt och en blick som inte går att glömma

Saker du säger och gör får mig att fundera på hur du egentligen tänker
Saker du säger och gör får mig att bara vilja mer

Dina blickar avgudar mig
du kan inte sluta tänka på mig
En blick från mig får dig att bli helt knäsvag

Hur kan detta få mig att må dåligt?!

Du är en av de mest ärliga och öppna människor jag någonsin träffat (we all have our secrets...)
Du lyckas få mig att skratta, gråta och känna ett lugn som jag inte känt på länge....

Jag avskyr dig för att du får mig att känna som jag gör!
För du är inte här, jag vet vart du är.... Du är inte här!
Detta är inte på riktigt...

Like I said...

Every heartbeat is a new f*cking emotion

every touch and every kiss is filled with passion

My dreams is all about you
(for good or for worse...)

It´s all so f*cking amazing, totaly AMAZING

And I hate that I love it!!!






Önskar att jag bara kunde vända mig om och gå därifrån....




//Bella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0