Round and round

lever som i ett j*vla hamsterhjul...
Alltid är det samma skit...

O det är bara mig själv jag har att skylla...

Men oavsett vad så vet jag att jag betyder något för dig, och du för mig....
Du vet precis vad du ska säga, och igår sa du precis rätt saker...

Detta kommer att bli 3 lååååånga veckor...
Med massor av funderingar på allt och ingenting....
Gah ja kommer att bli galen....

Well it can´t really suck more then it already does....

Meeeen nu känner jag mig iaf så gott som feberfri och det är underbart!! :P
Får se lite vad som händer ikväll, vissa vill dra med mig på fest...
Meeeen vet inte om jag är riktigt sugen på det...

Well Seize the Day!

 //Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0