The way you lie?!..

Jaha nu har en vecka gått iaf...
Vet inte vad jag ska tycka tänka eller känna, du gör det så fruktansvärt svårt...
Du får mig att tro en massa, samtidigt som jag vet hur det ligger till....

Mina tankar går upp och ner angående vad jag tycker om allt...
Men jag kan ju int förneka det som finns, och vad vi känner...

O det blir så himla svårt!!!!

Denna veckan har det varit sjukt mycket jobb, igår jobbade jag till 04.30 vilket resulterade i att jag har sovit bort heeela min enda lediga dag denna veckan!
That sucks!!!

Träffade iaf Mr Y ute i fredags, himla kul att träffa honom...
Synd att vi inte hann prata mer dock :/ 

Nu är frågan om man ska springa iväg o passa på o mysa lite med Marina eller om ja ska ligga kvar i sängen... ;)

//Bella ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0