Truth or Dare...

Sanning eller konsekvens...

rent överlag i livet så är det lättare med konsekvens, det är lättare att slippa blotta sin själ och visa sig sårbar...
Alla kan vi spela ett spel, vilket gör att konsekvens är så mycket lättare...

Men varför är det så att jag alltid väljer den andra vägen, trots att jag inte vill...
Varför ska jag alltid trotsa och säga och göra emot vad jag själv tycker känns rätt?
Trots att jag vet att förr eller senare så kommer jag vara tvungen att stå öga mot öga med sanningen..
Och vart ska jag då vända?
Vilken väg ska jag då ta?

F*CK!!!
ja detta inlägget skrev jag igår...
fast 5 gånger så mycket mer, men så beslöt mitt mobila bredband sig för att avsluta allting...
O ja, detta var allt som var kvar...

Men skit samma, var bara en massa gnäll ändå...
Om val, drömmar o möjligheter....

Igår bar det av på lite äventyr...
Fantastiska äventyr, dumma äventyr...
Väldigt dumma äventyr...

Men såååå..
Så är det väl ändå så typiskt mig, o jag hatar det!!

Men ja...
Vi får väl se hur detta blir....
Dömt att misslyckas, varför kan jag inte bara låta det va?

F*ck....

//Bella ♥

It´s still amazing...
It´s still a feeling of pure passion in every breath
It´s a fucking emotion in every heartbeat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0