You make me smile

Idag har jag haft en ganska lugn dag... :)
Lagom med barn på jobbet och slutade tidigt....

Efter jobbet så blev det ett besök hos Erika för klippning och färgning av håret, blev verkligen supernöjd!
Färgen blev kanske lite väl mörk men jag älskar det!
(och känner jag mitt hår rätt så kommer det inte ta lång tid innan det blir ljusare, brukar bli så).

Tanken var att jag skulle till gymmet direkt efter detta, men lyckades somna..
Blir så när man går upp 6 på morgonen :/

Så det blev en sen runda till gymmet, men jag var iaf där...
Körde intervall träning, crosstrainer och magövningar så jag hoppas nästan på lite träningsvärk imon... :P

Imorgon blir en lång dag, så jag kommer förmodligen att vara helt slut när jag slutar o ingen träning blir det heller :/
Det är det enda jag ogillar med Lok&Motion att dom har så sjukt dumma öppettider....

Kvällen har jag spenderat med att måla naglarna ;)
Härligt neonrosa med leopardmönster, blev inte så lyckat kanske men ganska coolt ändå :P


Thank´s bejbi Boooo for making my day... ♥
Every wish, every thought, every dream
it´s you
Only you


//Bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0