Adrenaline junkie...

Måste sluta med dessa underbara, magiska o fantastiska söndagarna!
Livsfarligt!!!
Meeeen så är det så svårt att låta bli...


I love to be Me with You....

JA, igår var det ju även val och detta...
Blev att jag röstade, köpte kebabrulle o cola och gick hem till Sara för att kolla på bla valvakan...
Himla mysig kväll iaf....
Sen kan man ju tycka vad man vill om resultatet, jag har starka åsikter emot alliansen och det står jag för...
Men, som sagt vi lever i en demokrati och uppenbarligen så är det såhär svenska folket vill ha det...
Och allt detta tjat om SD?!!!
Som jag har sagt innan så hoppas jag verkligen att övriga politiker tar en rejäl funderare och vågar ta tag i dethär med flyktingpolitiken, uppenbarligen är det ju något som är fel om så många är beredda att rösta på SD för att få se en förändring...
Att ha en åsikt om en förändring/överseende av flyktingpolitiken handlar definitivt inte om att vara främlingsfientlig, som många verkar vilja få det till...
Något måste göras, det måste ske en förändring!
Meen nog om detta, något som jag skulle kunna sitta och diskutera i evighter med okunniga och trångsynta människor!!

Imorgon ska jag ut till Östra Torp o jobba, det ska bli spännande, blir en kort dag 8-12.30 och kvällen kommer jag att spendera ombord på en båt med en massa Telenorare för att ta hand om deras catering :)
Torsdag o fredag kommer att bli sjukt spännande då jag ska vara och jobba på Arena Rosenholm med en stor catering av crewet där...
Tror det är Grease som håller till där om jag inte har helt fel... :S
Någon som vet? ;)

By the way!
Har haft ett sjukt bra pass på gymmet idag, var alldeles skakig när jag gick därifrån.... *Me Like*
Hinner dock inte med så mycket träning denna veckan, så det blir nog bara idag o onsdag, får försöka hinna med en promenad eller två istället... : P

Neee nu ska jag kolla upp bussarna inför morgondagen och sen ska jag försöka sova...

//Bella ♥

It´s not even worth it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0