bilder


En ringsvanslemur som har somnat på trappan..

                                       
Kärlek i Sthlm ;)                                   Lovely & Maggie                                Min fina tavla jag fixade idag

Jepp då var det lite uppdatering iallafall.. .
Orkar inte mer då jag har en massa ont i huvudet..
Men det är bättre än ingenting iaf :)
Nähä nu ska jag kolla vidare på Project Runway...

Bästa låten just nu; Kid Rock - All Summer Long *älskar*

Saknar dig finast!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Oj oj bilden säger allt :P Jaaa kolla upp d för jag jobbar ganska bra tider nästa vecka :)

2008-08-06 @ 21:38:56
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0