en Blogg att rekomendera

Nu har äntligen Lovely skaffat en blogg!!!!
http://straussi.blogg.se
den kan jag varmt rekomendera..
Min underbara ängel skriver om sina tankar, sitt liv och självklart då om mig ;)

Idag var det lunchpasset på jobbet..
Utan lovely :(
men det gick bra, förutom att jag var sen för att jag inte hittade min nykel, så jag kunde inte låsa hemma..
men precis som jag trodde så låg den hemma hos mamma..
Ikväll blir det nog lungt tror jag allt..
Kanske en fika men Klara.. :)

Igår kväll var en jobbig kväll..
Fick för mig att läsa ett gamalt brev som jag sparat från dig..
Kändes som att allt som stod i brevet bara var en lögn, för att få mig dit du ville..
Precis som du fick..
Men ingenting blev ju annorlunda..
Och det som gör mig mest ledsen nu är att vi är som främlingar för varandra, trots att det i flera år har varit du och jag..
Förstår inte..
Hur kan man bara glömma?
Kommer nog aldrig att förstå hur du fungerar.. :/

nähä hej så länge..

//Bella


Kommentarer
Postat av: Lovely

Aaaw tack för reklamen och det goda utlåtandet =D

2008-08-26 @ 23:17:41
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0