en ledig fredagkväll!

Helt underbart att vara ledig ikväll!!
Jobbade lunch till kl 16 och nu är jag ledig tills imorgon kl 16 :)
Blir nog bara att ta det lugnt, med en flaska vin och vänta på att Lovely slutar jobba :)
Funderar på om jag ska ringa till Anna och se vad hon hittar på.. :)

Måste säga att gårdagen slutade alldeles fantastiskt bra med ett samtal från finast! *sakna*
Blev helt överraskad när han ringde, men jätte glad!
Helt underbart att höra din röst igen..
Så det somnade Bella gott av :)

Nähä nu ska jag äta lite :)
Blir nudlar med wookgrönsaker och kött.. *mmmm*

Ciao

*tänker på dig finast*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

Du vet väll att du är den enda faghag'en för mig! ;D älska

2008-08-29 @ 22:14:32
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tacjk ;) Jo d ser mörkare ut än vad d egentligen e när jag plattat d :) Den färgen jag alltid haft egentligen :) JO vet att du jobbar =/ men som sagt vi får ta igen d en annan gång :D

2008-08-30 @ 15:08:55
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0