Huvudvärk

Gah vet inte v ad det är för fel..
Har haft en hemsk huvudvärk nu den senaste veckan..
Inte alls kul..
Men men det är bara att bita ihop..
Tänker ju inte som vissa andra mezza in och sjukanmäla mig bara för att jag känner mig lite "under the weather"..

O så är det ju Lovely och jag på jobbet ikväll... o G om ja inte minns helt fel, så det blir nog kul :)
Blir en liten utgång efter jobbet me, en cider eller två ;)
och sen är ju faktiskt Bella ledig torsdag och fredag kväll :)
Så på fredag blir det allt party för min del, ska ladda med Ibumetin för att förebygga denna j*vla huvudvärken! ;)

Var på bio igårkväll me.. Tillsammans med F..
Såg Batman, och den var precis så bra som jag hade förväntat mig..
Och underbara Heath Ledger är ju med..
Det var en heeel mysig kväll...



Jaha nu är hösten snart här igen och jag ska försöka se till att komma igång me träningen igen..
Tänkte jag skulle ner på gymmet imon för en mjukstart..
Känner ju av i ryggen och knäna så fort jag inte tränar, och det är ju inte alls bra..
Och med tanke på att man jobbar som man gör så är det ju bara dumt att inte träna..
Så det ska jag allt se till att bli bättre med!!!

Åh K ska till stockholm på fredag...
Något avundsjuk man är, vill ju med åka..
Får ta det när man börjar på det andra jobbet igen och är ledig på helgerna..
Finast ska ju flytta till sin nya lägenhet i helgen så jag måste ju snart upp och hälsa på o se hur han har fått till det :)
*sakna*

Och gnället om jobbet fortsätter..
Och i lördags var det nära jag gjorde något dumt..
men tänkte att jag skulle bespara er det..
Är nog inte så kul att läsa om hela tiden  :P

Nähä.. Dax att göra lite nytta kanske..

C ya..

*tänker på dig finast*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

kramar om en massa Det är en förbannad tur vi har varandra =D



(Ps. Jo jag gillar kalla mig för hjärtat ;D))

2008-08-13 @ 21:37:19
Postat av: Thessan

Tack =)

2008-08-14 @ 06:45:06
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0