IKEA

Idag är jag ledig och det blir en tripp till IKEA med mamma..
Får se om man hittar något kul, ska försöka låta bli att spendera allt för mycket pengar ;)

Annars har veckan hittills varit bra, blev tjejkväll i måndags hos Sally, med Klara, Linda o så klart jag o Sally.. 
Himla mys!
Annars har det varit jobb, vilket inte alls är kul o som blir avsevärt mindre kul pågrund av stämningen som vissa personer skapar! Förstår inte hur man kan bete sig som NI gör..
Alla vet och alla pratar..

Skönt att man snart slutar faktiskt!
Det enda jag kommer att sakna är Lovely Richard, men han kan jag ju träffa ändå :D

Nähä får väl se om det blir en uppdatering sen, är sugen på antingen Lars Winnerbäck på Stumholmen eller Batman på bio ikväll.. :)

du..
*saknar en massa*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Mmm tråkigt att inte folk kan sköta sina egna liv du :S

2008-08-06 @ 19:55:31
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0