Ledig torsdag





Min underbara mys katt :)
Fast inatt när ja kom hem var hon inte så mysig, hon fick typ spelet o lekte runt i sängen som en galning..
Kul när man jobbat hel kvällen, vatt hemma en runda för att byta om o mysa med Tequila och sen gett sig ut för att festa lite..
Ville bara sova, men det såg Tequila till att jag inte fick ;)
Men somnade tillslut med sötnosen bredvid :)

Hade en toppen kväll ute igår me :)
Haha Lovely o jag äger ju dansgolvet ;)
Och tack F för en trevlig kväll, trots att du tvingade ut mig i kylan ;)

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen *suck*
Inte alls kul..
Men skriver nog ut mig därifrån så att jag slipper det..
Sen blev det en smörgås på Subway på vägen hem..
Så otroligt gott det var! *me like*

Nähä nu ska jag väl se om det är någon som e sugen på en fika lr så :)

Ciao..

*So far away, but I will never forget*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Sötnos hon är :)

Dom är ju aaaaaalltid vaknar om nätterna när dom är små alltså :P Då blir man lagom glad ;)

Hur går det med henne??

2008-08-21 @ 21:17:36
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0