Regnig lördag

Usch vilket väder alltså..
Regnet bara öser ner..
Fast om det fortsätter ikväll gör ju inget, blir lugnt o skönt på jobbet då ;)
Igår hade vi faktiskt en hel del att göra, förstår inte riktigt vart allt folk kom ifrån :O
men det var kul.. :D
Blev en cider me lovely på PM efter vi hade stängt, sen gick jag hem och la mig med katten :)
Hon var något galen inatt med, men så är hon ju fortfarande bara bebis...



Idag har jag varit på stan med mamma o shoppat..
Letade present till min kusin som fyller 9år på måndag..
Hittade en jätte fin tröja, och ett radiostyrt flygplan (som kostat 699:- och vi köpte för 129.50:-)
Vilket kap :D
Så imorgon blir det smörgåstårta i Bräkne-Hoby :)
Köpte även ett par vinter stövlar på rean på Din Sko :)
nähä lägga sig en stund framför TVn innan man ska till jobbet..

*saknar*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Usch vad tråkigt :( man kommer ju snabbt nära ett djur me när man har dom så nära inpå ju :(

2008-08-23 @ 14:01:33
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0