Sista veckan

Jepp nu är det sista veckan på Toscana..
Känns himla bra faktiskt, förutom att jag kommer att sakna att ha Lovely nära hela tiden..
Men vi kommer ju att träffas ändå :)
Dom ringde från bemanningsteamet idag så jag är ju inte bortglömd där iaf :)
Ska bli skönt att återgå till att bara jobba i veckorna och vara ledig på helgerna..
Nu har man ju jobbat 6 dagar i veckan hela sommaren..

Igår var det kalas i Hoby som gällde..
smörgåstårta och kladdkaka som gällde *mums*
Hade det himla mysigt..
Det enda som inte var så kul var att jag lämnade tillbaks Tequila, gick inte med allergin :(
Men dom hade en som var och kollade på hene efter att vi hade åkt igår och dom skulle ta både henne och den andra kattungen..
Och dom bor i hus med både barn och hund så hon får det nog alldeles toppen där hon kan vara ute och busa en massa..

Har nu beslutat mig för att det inte blir någon resa till hösten..
Blir en resa till Brasilien vinter-09 jul/nyår istället med mamma! :)
om allt blir som vi har planerat.
Lägger hellre lite mer pengar på en resa dit jag verkligen vill åka istället för att lägga pengar på att bara åka någon stans bara för att resa.. även om det hade varit underbart att komma iväg nu med..
Men Brasilien lockar ju mer..
Var ju i Brasilien, Fortaleza vintern -05 då vi vann en resa dit..
Det var alldeles underbart och både mamma och jag vill ju tillbaks..
Dock blir det ett annat ställe i Brasilien denna gången.
Så vi får se hur det går :)

Nähä om man skulle göra lite nytta..
Är ju trots allt ledig idag så man kanske skulle ta och hitta på något.. ;)
Blev ju fika med Eke, Tessan och Micke innan idag..
Men vad ska man hitta på nu? :O

*tänker på dig*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

Härligt med brasilien!



Usch ja jag hoppas dom börjar ringa mig me snart :S JAg börjar nu nästa vecka igewn!

2008-08-25 @ 22:03:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Lovely

Kommer ju sakna dig gaaaalet mycket med! Men jo, vi ska verkligen se till att ses mycket nu när vi inte alltid jobbar kvällar! Båda två då vill säga... hehe =P



Och titta, titta! Richard oxå skaffat blogg nu =D

2008-08-25 @ 23:04:26
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0