söndag igen

I fredags kväll var Bella ledig, blev att dricka vin hemma hos F.. :)
Himla mys faktiskt!
Blev en lugn utgång med en runda till PM och sen Nivå..
Var så himla trött så det blev hem till sängen ganska tidigt..
Men hade verkligen en helmysig kväll!

   



Lördag var Lovely ledig på kvällen och efter att en viss person plötsligt fick ledigt så vart det bara jag o G på Toscana..
Men det klarade vi bra ;)
Lovely kom förbi Toscana vid stängning, då jag hade suttit o väntat på chefen alldeles ensam i typ 20 minuter..
Inte alls kul..
Men jag o Lovely begav oss till PM för en cider o lite prat..
Träffade G oxå, himla rolig han, lagom överförfriskad o så fick vi fixa in han på krogen eftersom att han ännu en gång glömt sitt pass hemma :O
Hmm jo men det var en trevlig kväll..
Synd bara att man är så himla trött hela tiden :(
Blir ändring på det när jag går tillbaks till ordinarie jobbet och är ledig helgerna :)


Lovely o Maggie

nähä nu blir det snart lite mat innan man ska jobba igen..
Grekiska färsbiffar med hemgjord klyftpotatis och bbq sås *mmm*

Saknar dig finast...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0