Tequila

Fått hem min katt idag :)
Ska ha henne hemma en vecka och se om jag kan behålla henne eller om jag är allergisk..
Än så länge har det gått bra iaf..
Hon strosade runt och undersökte lägenheten, lekte lite med leksakerna jag köpte och sen somnade hon uppe på ryggstödet på soffan, världens sötaste! :)
Ska fixa lite bilder sen.
Tror jag har bestämt mig för att hon ska heta Tequila Rose..
Någon som har något annat bra förslag?


Tequila när hon var alldeles liten..

Annars har dagen varit bra, jobbade till 15 så det blev bara en kort dag, sen åkte jag o Klara till Ronneby o Soft center för att leta efter studie littratur till henne, men hittade inte alls, och det gjorde tydligen ingen annan som fanns där heller..
Sen åkte vi till mina kusiner i Bräkne-Hoby för att hämta min lilla Sweetey..

Ikväll blir det nog bara mys i sängen framför TVn..

*Miss you bejbie*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

ÅÅååh fyyy vad söt :D Hoppas verkligen du kan behålla henne! :) Vi har också uttökat våran familj idag ;)

2008-08-18 @ 20:55:22
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Linda

naww, vilken sötis :)

2008-08-18 @ 23:01:39
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: Roger

Åååh ja :) Hur går d med din bäbis??

2008-08-20 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0