Tisdag kväll

Hmm ja Klara kom förbi en runda på en cigg..
pratade lite om allt möjligt...
Bland annat om en göteborgsresa som vi funderar på :)
Hade varit myyyys!
Och jag tror att vi hade behövt det allihop!

Sen blev det en runda på PM..
Pratade men Micke lite och tog mig en hamburgare..
Deras "vår egna countrystyle burger" är ju att dö för.. ;)
Så himlans gott :)
Sen blev det hemmåt..
Ja just det ja..
Hann ju med att fynda 2 läpplans från maxfactorH&M för halva priset me..
Me love läppglans :D

Nu ska jag nog ut och springa lite i regnet tror jag!

Måste bara tillägga att jag saknar min vän Emma Olofsson (wiberg) GALET mycket!
Vart ska jag ta vägen alla gånger jag behöver dig här vid min sida min prinsessa?
Måste ner och få träffa dig snart!!!!! *sakna*

*pussar på sötast*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

Göteborgsresan tycker jag verkar som en fantastisk idé!

Sen måste jag bara fråga... Springa i regnet? Why? =P haha



puss på dig

2008-08-26 @ 23:18:55
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0