Tråkig dag på jobbet

gårdagen började med en fika med Lovely Waynes, blev en laxsallad för mig *mums*
Sen var jag ju tvungen att slita mig från Lovely för att bege mig till jobbet..
Jobbade med G igår kväll..
Hade en riktigt lugn kväll, men blir ju rätt seg av lite folk och regningt väder..
Men men..
Efter jobbet, en kväll jag aldrig trodde skulle ta slut så mötte jag upp klara :)
Vi hamnade på PM och där var det ett himla ös, massa pojkar..! (till Lovely) ;)
Efter låååååång väntan kom oxå Lovely..
Blev kvar på PM ett tag, men sedan begav vi oss till Piraten..
Det blev en massa dans till bra musik :)
Och tillockmed G var där..
Hoppas inte att han tog mig alldeles för seriöst med allt jag stod o pratade om ;)

 

sen vid 3 var det dax att gå hem o lägga sig, alldeles underbart måste jag säga :)
Today´s a new day.. och det blir jobb med Lovely ikväll :)

O ja just det jag.. kul när man konfronterar en viss person och hon står och ljuger mig rakt upp i ansiktet..
Väx upp säger jag bara, du är inte den person som du vill att alla ska tro du är..
Så skaffa dig ett riktigt liv istället för att gå bakom ryggen på folk och sen bara är äckligt övertrevlig när du blir konfronterad!
Förstår inte hur folk orkar med dig!
Är glad att jag snart slipper dig!

C ya..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

You go girl!! =D

2008-08-28 @ 13:07:14
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0