underbar utekväll

Blev utgång efter jobbet igår :)
Lovely gick hem tidigt och jag skickade hem G vid nio..
Sen var det bara jag o killarna i köket, och ett fåtal gäster..
Man märker verkligen vilken skillnad det är på gäster beroende på vädret..

Efter jag slutat begav jag mig hem till Lovely för en snabb drink, lite prat o en massa skön musik för att ladda upp inför kvällen..
Mötte upp Klara, Sally och Linda på Nivå tog en snabb drink och sen bar det av till Piraten av alla ställen.. :O
men hade faktiskt en toppen kväll med underbart sällskap och en massa dans ;)

Hoppas fredag kväll blir lika lyckad :)

nähä nu är det dax att äta och sen hoppas ja att någon e sugen på fika om det nu inte blir så att jag och Klara beslutar oss för att dra till Fox och karaoke kväll :D

ha d gott

*saknar*

//Bella 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är de :) Ja de blir kanske en runda nu ikväll o imorgon me haha, själv då?

2008-08-15 @ 23:41:23
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: linda

ja men då synes vi säkert ikväll :)

2008-08-16 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0