Underbar kväll och shopping

Hade verkligen en toppen kväll igår!
Mycket tjejsnack, vin och musik..
Utgången blev så mycket roligare än vad jag hade förväntat mig :)
Shot på PM, shot på PlayBar o sen blev det ett stopp på NIVÅ där vi drack drinkar och coctails!
Träffade en massa trevliga människor och pratade lite skit ;)
Sen bar det av till FOX som dock precis skulle stänga :O
Fick bli Piraten, var inte alls sugen, men det ändrades snabbt!
hade en grymt rolig kväll på Pirren av alla ställen!
Tack Klara för en underbart lyckad kväll! 

Idag blev det en tur ut på stan, borde väl stannat hemma egentligen..
Det blev en jätte fin klänning från H&M till begravningen på torsdag, och förmodligen får den vara med på festen på lördag oxå :D
Min efterlängtade Dior mascara från Kick´s *älskar*
Jätte fin munkjacka från Carlings, kunde bara inte låta bli.
BH o trosa från Dag&natt
och så lite andra diverse småprylar så som hårspray, annat smink och en toppen bok: "Min vän Leonard" av James Frey, fortsättningen av "tusen små bitar.





Bilderna är inte dom bästa men dom får duga..

Om cirka en timme börjar man jobba på Toscana, ver inte alls upplagd för det egentligen men det blir nog en toppen kväll med Lovely Richard!
Förhoppningsvis en runda ut på krogen efter stängning me!

That´s my life for now ;)

*tänker på dig, trots att jag försöker att låta bli*


Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha då måste jag ju kommentera när jag e här :P Hoppas du uppdaterar ofta nu då ;P Jag vet nog vem du tänker på :P MOHAHA

2008-06-28 @ 14:50:44
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0