1:a Advent och ännu en helg förbi..

Kvällen igår var verkligen toppen!!
Bortsett från vissa saker som lyckligtvis ordnade upp sig :D
Var laddad till tusen och kvällen blev riktigt lyckad, härligt folk, skön stämmning.. ja allt..
Blev utgång till Statt sedan, hyfsat med folk, men alla jag från början kände var som bortblåsta :O
Tur att jag hade dig J.... ;)
Och får väl tacka J.... för att min kväll blev som den blev, vad hade jag gjort annars lixom.. :P
Missade tyvärr det där med att ta en massa kort, trots att jag hade kameran med mig..
Riktigt illa..

Idag har jag varit med mamma i både Karlshamn och Ronneby..
Blev dock inte så mycket shopping, men tur var väl det...
Tror inte att min ekonomi hade tillåtit det..
Hittade dock en JÄTTE fin tavla för 999:- som jag blev grymt sugen på, så det tåls att fundera på...
Var lixom love at first sight...


Karlskrona 1:a advent..

Nähä resten av kvällen spenderas i sängen framför TVn..
One Tree Hill och Gossip Girl som vanligt jue.. :)
Till det blir det chips och fanta *mmmm*

*Tänker på dig ----->*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0