Äntligen fredag igen

Gud vad tiden går snabbt!
Snart är vi inne i december, då kommer jul o nyår och allt!
Man märker när man jobbar på förskola att julen närmar sig.
Idag på jobbet så såg jag att dom börjat öva på luciasångerna :D
Såååå mysigt.
Och igår var jag inne på Lindex och där spelade dom julsånger.. REDAN lixom...
Och på krogen har dom fått den nya Xidern "christmas".
Men tiden går verkligen snabbt!

Idag fick jag gå tidigare från jobbet, härligt.
Träffade Klara och Sally en snabbis och gick på systemet ifall det skulle hända något kul ikväll ;)
Kalle är ju hemma och hälsar på från stockholm så han måste man ju träffa! :)
Men tror faktiskt att det blir en lugn kväll, och kanske lite hårdare imorgon :)
Efter en runda hemma så gick jag till gymmet, tänkte skippa det först.
Men jag är stolt över mig själv och kan säga att jag gick ändå :P

Hoppas att ni får en trevlig helg!

*Tänker på dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

utmanad

2008-11-14 @ 19:30:11
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0