Bakfylle söndag

Jepps då var det söndag igen, och ännu en gång är jag lite smått bakfull..
Vet inte om det är pga åldern, har ju aldrig blivit bakfull innan lixom.. :P
Hade iallafall en himlans trevlig kväll igår!
Massa nytt trevligt folk!
Killen vi var hos hade en super fin lägenhet, och 2 illrar *me like*
Så det blev en massa mys med den snälla av dom Gucci..
Spelade shot roulett (eller vad d nu heter).
Fick dricka både absinthe och whiskey, Laiproigh (Stavas?!) är ingen höjdare vill jag lova.
Men minthu och barcardi appel rann ner som vatten :P
Blev utgång till Statt efter en sen förfest, där spelade Boney M.
Ingen höjdare direkt, men tillslut kom den vanliga musiken igång igen :) 

  

                                                Sötast
 



Jaha...
Resten är en helt annan historia... :P

ska försöka få i mig lite mat nu, sen blir det nog bara att ligga i sängen och titta på tv resten av dagen..
One Tree Hill och Gossip Girl idag ju och det får man ju inte missa ;)

...förstår inte riktigt varför "folk"  berättar allt detta om dig..
Även att jag vet vart vi står så sårar det..
Kan ni inte bara låta bli..
Vet att ni bara vill väl, men jag har hört allt nu, vill inte höra det igen..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Partytjejen! Gläds så för din lördagkväll =D Eller ja, jag skrattar åt vissa delar iaf! ;D

2008-11-18 @ 18:01:01
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: J * * * *

Inte igår detta :)

2012-10-11 @ 01:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0