Dagen efter..

Idag vaknade jag upp någorlunda tidigt och kände mig förvånansvärt pigg..
Tog det ganska lugnt med drickat igår, Bella och sprit är ju inte alltid en sån lyckad kombination.. ;)
Satt hemma hos Lovely (Richard, för er som inte vet..) hela kvällen igår och som vanligt blev det en massa snack och en massa galen musik..
Stackars Lovely fick knappt någon schlager på hela kvällen :O

Blev utgång till PM där det var hyfsat med folk..
En hel del människor man inte träffat på länge och så en del man definitivt inte träffat ute på fyllan på länge ;)
Men det var kul..
Skulle gått vidare sen, men jag tror inte att varken jag eller Lovely var så sugna på det, så vi stannade på PM tills stängning..

Idag har jag tvättstugan hela dagen..
Mindre kul, men sånt som måste göras..
Funderar på att ta en total städning oxå..
Men känner jag mig själv rätt så är jag nog alldeles för lat för det ;)
Ska ju upp me julgrejerna nästa helg och allt, så då måste det ju vara fint :)
Se om man hinner me att träffa någon för en fika eller så med..
Har ju ett enormt närhetsbehov just nu känner jag..
Annars så är det ju som vanligt One Tree Hill och Gossip Girl idag som jag inte får missa!!..

Hmm ja igår så berätta mamma att hon äntligen har satt in pengar på sitt sparkonto..
Jag har ju redan alla mina pengar undansparade..
Så nu känns det verkligen som att resan nästa år kommer att bli av!!!! *yaaaaay*
En liten tröst nu när alla andra pratar om sina resor till Thailand, Barbados, Indonesien och allt..
Men nästa år är det minsann Bellas tur!!! :D



Nähä tillbaks till verkligheten och tvättstugan..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Är inte Richard alltid öppen och ärlig? =P

Och no worries på Schlagerfronten! Mitt huvud är trots allt en jukebox fylld utav enbart schlagerbruttor =)

2008-11-23 @ 21:37:57
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0