Fest ikväll!!!!

Jahapp..
Idag var det återigen lördag..
Planen igår var ju egentligen att ta det lugnt..
Men icke..
Blev att hoppa på bussen för att bege sig hem till Lina där även Klara, Kalle och Linda var..
Blev en massa Guitar Hero, Rockband och Karaoke.... och lite vin så klart ;)
Jag och Klara ägde när vi körde en massa raplåtar, hur kul som helst!
Skrattade så jag höll på att dö av syrebrist :P
Sjöng typ till Ice Ice Baby och Getting Jiggy With it... Det ni..
sen blev det en taxi in till stan och förbi PlayBar!
Stannade utanför en stund och pratade med kusinen som jobbar där..
Himla mys faktiskt, men dom trodde nog att jag hade damp eller nåt... :O
Sen gick vi vidare til Nivå..
Blev hemgång för min del vid två tiden kanske..

Väedelös bildkvalité då det bara är mobilkameran..

                                                    Kalle
   
         Klara                                        Lina                                  Kalle
 
      Klara&Linda                       Linda&Klara
                                               försöker lista ut hur man 
                                                kopplar in alla sladdar

Trots att jag sovit bra inatt och inte drack mig särskillt full igår så vaknade jag upp imorse och mådde inte alls bra.. 
Men det är nog en förkylning på väg, igen.. 
Vaknade alldeles täppt imorse och så har jag ont i hela kroppen. 
Har inte gjort annat än att gått runt och klagat idag.. 
Ska lägga mig och vila en stund så får jag hoppas att det går över, ska ju på party ikväll!!! 
MEd dom allra bästaste.. Klara, Kalle och Sally (och nej jag har inte glömt dig Lovely, försöker bara tänka på dig så lite som möjligt så att jag inte saknar dig så förbannat mycket..)
Blir iväg på födelsedagsfest för någon som jag inte alls känner men det var iaf okej att jag kom med.. 
Kan nog bli himla skoj att festa med en massa folk man aldrig festar med eller träffar annars! 
Så jag hoppas att det blir en trevlig kväll! 



 

*Bejbie I Want you*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Naaaw sötast =) Saknade dig hela tiden!

2008-11-18 @ 18:01:40
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Ojoj nu känner man sig hedrad över att få en rad skirven om sig i din blogg:)



Blir ingen fika denna veckan då jag fick halsfluss i söndags:(



/MIcke

2008-11-18 @ 23:36:11
URL: http://mrjetset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0