Fredag och Haloweenfest i Ronneby

Trodde att det skulle bli en grymt tråkig helg då alla min vänner antingen jobbar eller inte är hemma.
Men när jag ringde för att kolla vad min bror gjorde igår så bjöd han in mig till ronneby för att festa.
Halloweenfest med utklädnad..
Då jag inte riktigt var förberedd på detta med utklädnad så var väl jag den som var minst utklädd :P
Men jag hade en super trevlig kväll tillsammans med min bror och hans flickvän Lina med en massa folk jag knappt aldrig sett förut, alltid kul att träffa nytt folk..
Blev hemgång ganska tidigt efter lite nattmat på Frasses :D



   

   



sen åkte jag,mamma,moster och morfar på minnsegudstjänsten i Fridlevstad och tände lite ljus hos min älskade mormor!
Sen hade sandra bestämt sig för att dricka lite vin hos mig ikväll :P
Så dags att göra sig iordning och ladda för fest.. :D

happy halloween..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas du får det riktigt skoj :)

2008-11-01 @ 23:39:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0