Helg

Igår var jag ledig, rätt skönt..
Men tyvärr ett minus i ekonomin :O
Men man lever bara en gång ;)
Hade en heldag på stan med min älskade vän Richard.
Åt lunch på Bistro Java, super gott verkligen, dit får man nog gå fler gånger...
Gick på stan och shoppade lite, hittade en jätte fin outfit till ikväll.
Sen åkte vi ut till Elgiganten för att jag skulle se om dom hade mobilen som jag ville ha där..
O efter en lagom bra stund så beställde vi in min telefon i den färg som jag ville ha, ska hämta ut den på tisdag *yaaay*
Kändes verkligen som att vi var på Elgiganten en hel evighet, men vi fick ju iaf träffa Bjöööööööön :P

Kvällen var planerad hos Richard med lite vin och en massa catching up...
Men... FÖRLÅT....
Bella svek..
Men enligt mig själv så hade jag en himla bra anledning :)
Avslutningen på min kväll blev iallafall alldeles underbar!!!!!
*Tack vare dig*

Well Well today´s a new day..
Ikväll blir det iallafall party hos Sally *weeeiiiiii*
Ska bli himla mys!

Var på stan med mamma en runda med..
Blev en runda förbi systemet o sådär :P

Imorgon blir det söndagsstek hemma hos kusinerna IGEN..
Ska bli såååå gott..
så har dom ju fått 4 kattungar som jag kan mysa med me.. .
Ska bli trevligt..

Ska försöka ta tag i att fixa iording mitt sovrum snart hade jag tänkt..
Men om det ska bli som jag har tänkt så måste jag ju ha någon som hjälper mig med dom lite händigare delarna, typ sätta upp mina hyllor och lite sånt..
Men får väl lägga ner lite energi på att hitta någon som kan..
Ska ju träffa Daniel nästa vecka så jag kan ju fråga han :D


Bjuder på en lagom urringad bild från förra helgen..
Ser ju inte så uttråkad ut heller :P

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha vågat :) Ja men d e ju skönt att du gillar personalen :)

2008-11-08 @ 14:11:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ja du jag tvättar för fullt så det är min lördag =/ haha men har inget bättre för mig ändå! Hoppas du får skoj ;)

2008-11-08 @ 17:41:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Du har INGET att be om ursäkt för =)

2008-11-09 @ 23:05:13
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0